zondag 23 november 2008

Winterprik - vervolg

Dat beetje sneeuw van deze morgen is intussen wel 10 cm dik geworden !
Het heeft zowat de hele dag gesneeuwd.
Ik wens iedereen, die er morgenvroeg door moet (mezelf incluis) het allerbeste !
En ja, ook voor de honden; mijn hondje (een kruising van een Cairn terrier en een West Highland White terrier) is maar klein, en houdt ook niet van die koude sneeuw aan z'n poten !
That little bit of snow this morning has become some 4 inches now, it has been snowing all day !
Good luck to everyone, who has to go to work or school tomorrow (me included).
(even on a rainy day, it's immediately complete chaos on the roads in Belgium, so this is total traffic disaster!)
Also for the doggies : my little one doesn't like snow either !

1 opmerking:

  1. proficiat met je blog !!!!
    je hebt er al heel wat gepost, tof.
    ik zet je ook bij mijn favorieten, goed?

    BeantwoordenVerwijderen