vrijdag 23 januari 2009

Een vroege lentebode

Wat is het toch triestig buiten ! Nat, winderig en koud. Daarom maak ik het binnen altijd extra gezellig, en zorg voor een lichtpunt in het donker. Ik start mijn hyacinten altijd wat later, om ze rond deze tijd te kunnen bewonderen. Met kerst zelf is er al een boom, een kerstroos, versieringen enz... maar nu kan je wel een opkikker gebruiken, zowel met je ogen als met je neus ! Ze ruiken toch zo heerlijk, door heel de kamer ! Als ik 's morgens naar mijn werk vertrek, snuif ik nog eens extra die geur op, en dan voel ik me veel beter ! Dus daarom deze foto, om jullie ook wat op te vrolijken. Jammer dat ik de geur niet kan meesturen ! It's so sad outside, wet, windy and cold. So inside I always make it extra cosy, for example, with an early Spring display. I start my hyacinths later than normal, so I can admire them now. With Christmas you already have a tree, poinsettias, embellishments etc... but now you really need something to make you feel better. They not only look good, but also smell divine ! When I leave for work in the morning, I take an extra sniff of their perfume, and instantly feel much better. So I publish this photo, to make you all feel better. Pity I can't send you the perfume !

1 opmerking:

  1. Oh, ben jij ook zo verzot op hyacinten? Ik ook, ik vind het zo leuk om ze te zien groeien, dan te zien openkomen en er dan eindelijk met de neus in te kunnen hangen om hun heerlijke geur op te vangen !!! Super !!!

    BeantwoordenVerwijderen