zondag 15 november 2009

Krea Doe (vervolg)

Ik had een lang weekend, en heb de meeste tijd gebruikt om kerstkaartjes te maken, binnenkort hier te zien...
Maar vandaag wou ik eens iets anders doen, dus heb ik maar even een layout gemaakt over de Krea Doe. Ik hoor overal enthousiaste verhalen, dus iedereen zal er wel van genoten hebben, en het is zeker voor herhaling vatbaar !!
Nogmaals met dank aan mijn vriendin, ik heb voor deze layout deels haar foto's gebruikt.

I had a long weekend, with the 11th being a national holiday in Belgium (Armistice Day). I used most of my free time to make Christmas cards, but today, I wanted to do something else, so I made a layout about the Hobby Event KreaDoe.

Everyone (including me) was excited about the event, and I would love to go again next year !! :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten