zaterdag 8 mei 2010

Knutsel-weer

't Is grijs en nat... weer om te knutselen ! Zo heb ik een aantal kaartjes gemaakt, deels met de methodes, die ik bij Linda geleerd heb. Ze zijn momenteel nog zonder tekst, omdat ik nog niet weet, naar wie ze zullen gaan....
Eén dag had ik een "paarse periode", nogal uitzonderlijk voor mij, maar oordeel zelf :
Ik heb ook nog andere bloemenkaartjes gemaakt, dat vrolijkt tenminste op !
En om het helemaal mooi te maken, nog een huwelijkskaartje, dat wel al op bestemming is ! :))
It's grey and wet.... time for indoor hobby !! I made some cards again, partly with the methodes I learned from my friend Linda. I also made some "purple" cards, very unusual for me. And with a lot of flowers, that will cheer you up ! The cards have no text yet, as I don't know who will receive them....
I also made a wedding card, which has already reached it's destination. :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten