zondag 12 september 2010

Stempelmekka

Ik ben gisteren naar het Stempelmekka in Hagen (D) geweest, het was alweer de moeite !! Heel druk natuurlijk, daarom heb ik het dit jaar anders aangepakt : de vorige jaren ging ik altijd braaf in een 'cirkel' rond (het is een zeshoekige zaal), maar tegen dat ik bij de, voor mij, interessante standen kwam, stond het daar stampvol, en was het aanschuiven aan de kassa's een lange "beproeving". Dus ben ik nu, bij het binnenkomen, meteen naar de interessante standen gegaan, waar het nog rustig was... :))
Het is trouwens aangeraden, van daar vroeg aan te komen, anders is er geen parkeerplaats meer. De parking is groot, maar de toeloop nog groter !! Op de overzichtfoto kan je zien, hoe druk het is....
Voor de opening heb ik nog met enkele Duitse dames ATC's geruild, zie foto. Verder heb ik ook weer heel wat gekocht, o.a. stempels van Michael Strong, mooie achtergrondstempels van Stamp Camp (Amerikaans),en enkele losse stempels van Raja Stamps en de Stempelwinkel. Ook bij Judikins en Hein Design langs geweest, stempels en ook enkele flesjes Mica Gloss (Mica effect inkt) gekocht.
Verder nog ATC klasseerhoezen en de interessante boeken van Creavil : die zijn zo mooi en dik, dat kun je geen tijdschrift meer noemen. Ook deze keer nauwelijks "cute" stempels gekocht, mijn smaak is blijkbaar aan het veranderen.... :)) Geen zorg hoor, ik heb nog genoeg "cute" stempels voor de liefhebbers !! :))) Volgend jaar ga ik beslist weer, ook al moet ik er extra vroeg voor opstaan !! Dan is het Stempel Mekka nr 20 !

Yesterday I went to the Stempelmekka stampshow in Hagen (Germany), it was great ! Very busy of course, so, instead of nicely walking around in 'circles' (the hall is hexagonal), I straight went to the most interesting stands, where it was (still) calm and I didn't have to queue.

Anyway, you have to get there early, in order to find a parking space. Before opening, I changed ATC's with some German ladies, see photo. And of course I bought lots of stamps, from Michael Strong, from Stamp Camp (lovely background stamps), also from Raja Stamps and the Stempelwinkel. At Judikins and Hein Design I also bought some stamps and some bottles of Mica Gloss. And the 'books' from Creavil (Berlin) : those books are so beautiful and big, you can't call them magazines. Hardly any "cute" stamps this time, seems my taste is changing.... :)) But no worry, I still have enough "cute" stamps left !! :)))

Next year, I'll be going again, even though it means getting up very early !! Then it's Stempelmekka No. 20 !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten