dinsdag 12 oktober 2010

ATC's

Het was weer een prachtige herfstdag vandaag en we zijn gaan wandelen in het Peerdsbos, ten noorden van Antwerpen. Ons hondje Flo was er nog nooit geweest en ze was door het dolle heen. Door de gevallen bladeren lopen, overal snuffelen.... plezier voor 10 !! :))
Maar 's avonds is het al vlugger donker en koud, dus kunnen we weer "knutselen" !
Ik heb gisteren nog enkele ATC's gemaakt. Zoals je kan zien, heb ik nog afdrukken van de dame hiervoor gebruikt, nadat ik er enkele kaartjes mee had gemaakt. De achtergronden zijn gestempeld met Judikins Mica gloss en Stampcamp stempels. Helaas kan je het mooie glossy effect hier niet zien. Voor de Boedha ATC's was ik nog geïnspireerd door de stempeldag in Papendrecht. Ik heb hierbij ook de "Perlenpen" gebruikt, dat zijn een soort viltstiften in diverse kleuren, die een 3D effect geven, net een opgekleefde parel. (niet te verwarren met Soufflé pennen, dat is nog iets anders...)
Trouwens, als er iemand ATC's wil ruilen, laat maar weten hé ! :)))
It was yet another lovely Autumn day, so we went for a walk in the "Peerdsbos", (the Horse forest), north of Antwerp. Our little dog Flo hadn't been there before, and she was over the moon ! Running through the fallen leaves, sniffing everywhere.... lots of fun !! :)))
But it's getting dark early in the evening, and rather cold, so time for my hobby !!
Last night, I made some ATC's. I used some more stamp prints of that lady, after making some cards with her. The backgrounds are stamped with Stampcamp stamps and Judikins mica gloss, which gives a beautiful sheen, unfortunately not visible on the picture. The workshop day in Holland inspired me to make the Buddha ATC's, and I used a "Perlen Pen" to embellish. It's a 3D pen in different colours, which gives a pearl like effect.
By the way, if anyone would like to swap ATC's, just let me know !! :))))

1 opmerking:

  1. Van de boswandelingen moet je nu nog profiteren, binnenkort is het gedaan.
    Je kaartjes zijn mooi gemaakt.
    Het je geen zin om mee te doen aan mijn oproep met verrassingscandy ?
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen