maandag 27 december 2010

Kerstdagen

Hallo iedereen, ik hoop dat jullie een gezellige kerst hebben gehad, en eindelijk was het nog eens een witte kerst !! Dat is bij ons van 1964 geleden !!!
Ik heb zo tussen de bedrijven door toch nog tijd gevonden om wat kaartjes te maken en ook nog een paar kerst-ATC's....
En we zijn met het zonnige weer gisteren heerlijk gaan wandelen op de linker oever van de Schelde. Vele hondenbaasjes deden hetzelfde. Natuurlijk heb ik weer foto's getrokken.
Hello everybody, I do hope that you had a wonderful Christmas time ! And at last, we had a white Christmas here, the last time was 1964 !!!!
In between all the busy things, I found time to make some more Christmas cards and also some ATC's.
We also went for a lovely walk yesterday on the left bench of the river Schelde. It was beautiful weather. We met other dog-owners and of course I took pictures !
Deze kaart heb ik gemaakt met de achtergrondtechniek die ik in Papendrecht leerde, en met de Papersoft produkten, die ik leerde kennen in Dendermonde ! Omdat ik nog niet de "deckle edged" mallen heb, gebruikte ik een sierschaar om alles uit te knippen.
This card was made with the background technique which I learned in Holland, and with Papersoft products, from my trip to Dendermonde. As I haven't got the "deckle-edged" plates yet, I used scissors .

De schaduw, dat ben ik ! :)))))) The shadow, that's me ! :)))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten