maandag 3 januari 2011

Een nieuw jaar

Ik hoop dat iedereen een leuk eindejaar had, en goed in het nieuwe jaar is gekomen !
Nogmaals van harte mijn allerbeste wensen !!
Ja, een nieuw jaar, we kunnen weeral van alles plannen, uitkijken naar leuke dingen, naar de lente... alhoewel, dat zal nog wel even duren, vrees ik....
Ik ben intussen weer bezig geweest, niet alleen met kerstkaarten, maar ook met een layout.
Dat was weeral lang geleden ! De mooie winter was mijn inspiratie.
En ik ben Tim Holtz achterna gegaan !! Nu ja, ik ben natuurlijk veel te laat, zoals dikwijls... :)
En ik heb ook nog niet veel materiaal van Tim, behalve de distress inkten, maar toch heb ik al 1 van zijn tags gemaakt, op mijn manier. De sneeuwman van Tim had ik niet , dus heb ik zelf een sneeuwman gestempeld en uitgeknipt (2 keer !). Het embossen van het plastic was heel tof, dat ga ik nog gebruiken !! Gewoon een stuk plastic verpakking (van een mal bvb) in een mal door de Cuttlebug draaien (of een andere machine).
I hope that you had a wonderful New Year celebration ! Yes, a new year... we can start making plans, looking out for nice events, for Spring, although, that will take some time, I'm afraid....
Meanwhile, I've been busy again, making a layout. That was a long time ago ! The winter was my inspiration.
And I've made a Tag from Tim Holtz !! Yes, I know, I'm a bit late, as usual... :)
And I don't have a lot of Tim material yet, besides his inks, but I did it my way...
I stamped another snowman and cut it out (twice). Embossing the plastic was fun, I'm gonna use that again ! Simply use some plastic packaging and turn it in a folder through the Cuttlebug or other embossing machine.

6 opmerkingen:

  1. Ben jij weer goed bezig geweest zeg !
    Wat een mooie layout !
    Moet echt eens in de leer komen .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben jij weer goed bezig zeg !
    Wat een mooie layout !
    Moet toch eens 'in de leer' komen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi LO heb je gemaakt! Je tag is ook fantastisch, ik heb ook al een keer plastic door de cuttlebug gehaald en het resultaat is verbluffend.
    Ik wens jou en je familie ook een gelukkig en vooral gezond 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie winterlayout en tag, Enny ! Je hebt het nieuwe jaar al creatief ingezet. Ik wens je nog heel veel creatief plezier en een goede gezondheid voor jou, Jan en hondje Flo in 2011. Ingridxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je lay out is leuk,maar ben zelf helemaal weg van de tag! Goed gedaan!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie layout hoor ja prachtig he al die sneeuw foto's ik heb ook mijn best gedaan hoor om sneeuwfoto's te maken
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen