vrijdag 18 februari 2011

Lentegevoel....

Eerst en vooral : Hoera, ik heb al 20 volgsters !!! Dank U wel dames !!!!
Ik apprecieer het enorm dat jullie mijn eenvoudige blog willen volgen !!
En verder verlang ik al erg naar de lente, jullie ook zeker ?
Zoals ik al op veel blogs heb kunnen zien, worden er volop lente kaartjes gemaakt, en ik ben ook al begonnen...
Verder heb ik binnen en buiten lentebloemen staan, om wat kleur te brengen op een grijze dag....
Morgen ga ik weer voor een hele dag stempel workshops volgen in Papendrecht, dan doe ik zeker weer inspiratie op !! Meer hierover in mijn volgend bericht.
Hooray, I now have 20 followers, thank you very much ladies !!!
I truly appreciate, that you want to follow my simple blog.
I'm so longing for Spring to arrive, I'm sure you too. So I already started making Spring cards. And inside the house and outside I've put Spring flowers, to bring colour in a grey day....
Tomorrow, I'm off again for a whole day of stamping in Papendrecht (Holland), that will give me new inspiration !!
2 achtergronden, met Versamark bloemen gestempeld, kleurloos embossed, en met Distress Shabby shutters gekleurd.
De blauwe is met Distress Broken China gekleurd. Stempel van Heindesign.
De trekvogels komen terug !!

Dezelfde stempel met 4 verschillende inkten gestempeld : Versafine, Colorbox, Adirondack en Distress. Geeft toch telkens een ander resultaat.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige resultaten, ik heb zelf ook die stempel met die korenaren, die is zo leuk om met verschillende kleuren inkt te bestempelen of met glimmermist een beetje te besprenkelen.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Enny.
    Wat een schitterende kaarten heb je met de Hein Design stempel gemaakt.
    Finie

    BeantwoordenVerwijderen