zaterdag 12 februari 2011

Nog steampunk...

Iedereen nog bedankt voor de toffe commentaren op mijn artikels !!
Ik ben intussen nog bezig geweest, maar, vergeleken met sommige dames die ik op hun blog volg, en die bijna dagelijks iets "produceren", ben ik precies maar een trage schildpad ! :)) Maar ja, ieder op haar eigen tempo, zeker.... :))
Ik wil meedoen aan een ATC swap met Engeland, en daarvoor moet ik Steampunk ATC's maken... Ik heb al eens een kaartje geprobeerd, maar vermits ik geen echte steampunk stempels heb, moet ik improviseren. Hier al mijn eerste "probeersels", maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over, dus doe ik nog verder... wordt vervolgd !
I've been busy again with making some Steampunk ATC's for a swap with Great Britain. But, as I don't have Steampunk stamps, I have to improvise... here some first try-outs, more to come..

3 opmerkingen:

  1. Ik heb je net een mailtje gestuurd. De bovenste drie zijn mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten gemaakt, ik vind de kleuren helemaal prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze toch al heel mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen