vrijdag 8 april 2011

Nog een kaart

Het was weer heel druk deze week, ik ben vooral in de tuin bezig geweest, zo'n prachtig weer !!
Maar tussendoor ook nog bezig geweest met een uitdaging, meer daarover in mijn volgend bericht.
Intussen kan ik wel nog een verjaardagskaartje laten zien, dat nu op z'n bestemming is, en nog een paar ATC's.
Ik wens iedereen een prettig en zonnig weekend !
I've been busy this week, mainly in the garden, the weather was beautiful !
I'm also working on a new challenge, more news about that in my next message.
Meanwhile, another Birthday card, which has already reached it's destination and some ATC's.
Wishing you a lovely and sunny weekend !

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het onderste kaartje het mooiste, dat is de mens zijn goesting hé. Dat achtergrond vind ik ook mooi.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen