dinsdag 19 april 2011

Paaskaart

Allereerst nog hartelijk dank aan iedereen voor de gelukwensen !
Genieten jullie ook zo van het prachtige lente-weer ?? We zijn toch al verwend geweest dit jaar ! Deze morgen zat ik buiten, met al mijn nieuwe stempels, uitknippen en op EZ Mount kleven. Maar tegen de middag moest ik naar binnen : ik smolt en mijn stempels ook zowat !!! :)))
Maar het is zalig, alles staat in bloei, en waarschijnljk zal het met Pasen ook zo'n mooi weer zijn, dus ik wens jullie veel paaseitjes !!!
Hier nog een paaskaart, die ik gemaakt heb voor vrienden in Engeland. Het is weer een Easel kaart.
Ik ben ook nog bezig met ATC's voor Engeland (vogels), en heb een nieuwe uitdaging gekregen, nl. met krijtjes en gesso. Dat ga ik waarschijnlijk morgenvroeg in de tuin proberen, kan ik lekker "smossen" !! :))
Don't we have a wonderful Spring !! Such lovely warm weather ! I sat outside this morning, cutting and mounting my stamps on EZ Mount. But at noon I had to go inside : I was melting away, and so were my stamps !! :)))))
Presumably Easter wll be lovely too, so I wish you a lot of Easter eggs !!
I made this Easter card for friends in England.
I'm also working on ATC's for England (birds) and got another challenge for working with crayons and gesso. I'll try that out tomorrow in the garden, doesn't matter if I'm getting messy there.... :)

5 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een schitterend geheel, super mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie paaskaart ! Het was inderdaad zomerweer vandaag. We worden verwend. Ik heb vandaag voor het eerst dit jaar ons gazon afgereden. De meiklokjes en seringen sieren de tuin en verspreiden een bedwelmend heerlijke geur, mmm. Nog veel knutselplezier en geniet van deze zonnige paasdagen ! veel liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Enny
    leuke paaskaart hoor
    en het is echt zomer nu ,dat zullen we nadien moeten bekopen denk ik
    jammer dat ik je niet gezien heb in zeist,je hebt je lekker laten gaan zie ik,nou laat maar zien wat je er allemaal van gaat maken ben benieuwd
    ik ga zaterdag met mijn kleinzoon en dochter nar bobejaanland en als mijn mannetje niet moet werken dan gaan we met paasdag naar Delft maar de kans is er dat hij moet werken zou jammer zijn he met dat mooie weer
    nou ik wens jou in ieder geval zalige pasen geniet er van
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje gemaakt hoor!
    Ik zit ook in EZ fase want ik ben zaterdag in Zeist geweest!
    Geniet van het mooie weer en de hartelijke groeten van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart , ze zullen er heel blij mee zijn ;

    Pretig paasweekend
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen