zaterdag 9 juli 2011

Daar zit muziek in....

Een tijdje geleden was er weer een uitdaging in de Stempelgroep, om ATC's te ruilen.  Het moesten ATC's zijn, die een liedjes-titel weergeven. Ik ken genoeg liedjes, maar je moet er natuurlijk ook een stempel kunnen bij zetten.  Ik ben er toch in geslaagd, en hier zijn de ATC's die ik verstuurde.  In een volgend bericht laat ik de ATC's zien, die ik daarvoor in ruil kreeg.


Don't cry for me Argentina (met "echte" tranen)  Andrew Lloyd Webber


Strawberry Fields forever   The Beatles


Candyman   Christina Aguillera

 Singing (and dancing) in the rain    Gene Kelly
(met regendruppels en een bewegend been)


We had a new challenge in our Stamping group, to make ATC's with a song title.  Now I know enough songs, but you need a stamp to go with it.  I succeeded in making different ATC's, which I show here.   In the next article, I'll show the ATC's which I received in return.   

1 opmerking:

  1. Geweldig, wat plaats je weer schitterende kaarten, vooral de bovenste!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen