donderdag 26 januari 2012

Solden....

Gisteren was er een hobby-vriendin op bezoek en we zijn samen naar In't  Woefke getrokken, de toffe hobbywinkel in Wommelgem.  Voor Anja was het de eerste keer en ze keek haar ogen uit !! Zoveel prachtige stempels en ander materiaal !   Natuurlijk kon ik ook niet weerstaan, en hieronder zie je foto's van mijn "buit". Ja, die "solden" koop ik graag....   (LOL).
Helaas zijn de foto's nogal gelig, vanwege het kunstlicht. Met al die plastic verpakking, kon ik niet flitsen....
Maar het zijn stempels van o.a. Papermania, Technique Tuesday en Do Crafts. Na het bekijken van mijn stempel-collectie, bleef er niet veel tijd meer over om te stempelen, maar dat halen we een volgende keer wel in !  :))
Intussen ben ik ijverig bezig aan Valentijn ATC's,  voor een swap. Binnenkort hier te zien !




Yesterday, a hobby-friend came to visit me, and we went to that wonderful shop  in Wommelgem (near Antwerp), called In't Woefke.  For my friend, it was the first visit there, and she couldn't believe her eyes !!  So many wonderful stamps and other material !  Of course I couldn't resist either, and here you see pictures of what I bought.  Unfortunately, the lighting isn't very good, I couldn't use a flash with all that plastic packing.   The stamps are from Papermania, Technique Tuesday and Do Crafts.
Meanwhile, I'm busy, making Valentine ATC's.  I'll show them soon !  

3 opmerkingen:

  1. Prachtig, weet je al waar je mee begint:) succes!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel moois!!
    Je zal je kunnen uitleven Enny!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zal je weer kunnen uitleven Enny , leuke spulletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen