donderdag 14 maart 2013

Groen...

Het was natuurlijk niet de bedoeling, maar het thema voor deze maand bij de ATC swap was GROEN, en dat komt nu extra goed uit met al dat wit buiten....   Vanmorgen lag er weer een laagje sneeuw bij... 
Mijn ATC's zijn intussen aangekomen, dus kan ik ze hier tonen.  Ik heb van alles gebruikt : Stazon inkt, Brilliance inkt, alcohol inkt, acetaat folie, brads, Gesso....  en natuurlijk veel kleuren groen. Ook de teksten zijn groen gestempeld, maar die Versafine Olympia Green is wel heel donker.  Om even te bekomen van al dat groen, heb ik een heel kleurig kaartje gemaakt om mee te sturen.




It wasn't intended, but this month's ATC swap was "GREEN", and it was nice to do with all the white outside...   this morning another layer of snow.... 
My ATC's arrived so I can show them now.  I used all kinds of inks, Stazon, Brilliance, alcohol inks and also Gesso, acetate...     To "recover" from all that green, I made a colourful card to accompany the ATC's.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Enny, leuk om te zien hoe je met één enkele kleur in verschillende tintten toch zo leuke ATC's kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Watt mooie groene kaarten zijn het geworden. De kaart met de dame er op vind ik heel vrolijk/feestelijk. Het damesstempel heb ik ook, en het is een mooie.
    Bedank voor je reactie op mijn Art Journal. Ik heb de smaak te pakken.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn mooi hoor Enny!!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel hoor Enny , je kaartje en je ATC's zijn super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen