woensdag 29 mei 2013

Verjaardagskaartjes

Ik heb  de laatste dagen zowat in de tuin geleefd, ja, met deze trieste lente moet je van elke zonnestraal genieten hé !
Hier nog enkele verjaardags-kaartjes, die intussen zijn aangekomen.

 
Achtergrond met distress inkt en stempeltje van Art Impression. Grote stempel van Paper Artsy.

 
Ruitjes gesponsd met distress inkt en plastic latje, stempel van Penny Black, tekststempel van Stamps, gestempeld met Versafine Imperial Purple.



These last days, I practically lived in the garden. Yes, with this sad Spring, you have to enjoy the sunshine, while you can !
Here some Birthday cards, which arrived already.

6 opmerkingen:

  1. Ja, elke zonnestraal is er een, dus ook ik ben dan buiten te vinden. :-)
    Ze zijn weer mooi, ik vind de achtergrond stempel van de 2e kaart erg mooi.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's geen stempel, ik heb die achtergrond zelf gemaakt met behulp van een plastic lat, telkens 1,5 cm opgeschoven... Groetjes Enny

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige mannenkaart met die boot, en de ruitjeskaart is heel vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Enny! Die bootkaart zou een mooie mannenkaart kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi, hi, het is ook een mannenkaart Linda, voor een bootfanaat ! Groetjes Enny

      Verwijderen
  4. Na de vakantie voor het eerst weer de blogs bezoeken:) Wat heb ik veel gemist bij jou, super al die prachtige creaties!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen