woensdag 5 juni 2013

Sfeerkaartjes

Oh, wat gaat de tijd toch snel vooruit ! Ik was druk bezig, zowel buiten als binnen, maar het meeste van het "binnenwerk" (lees: stempelwerk) kan ik pas na zaterdag laten zien.  Zaterdag is nl. onze jaarlijkse bijeenkomst van de  "Creatief met Stempels"   Yahoo groep, en daarvoor heb ik allerlei dingen gemaakt die ik nu nog niet mag/kan laten zien....    :))))
Hierbij nog 2 sfeerkaartjes, met Distress inkten en Papermania stempels.  De vlinders zijn gekleurd met Twinkling H2O.
Geniet nog van het mooie weer, zoveel je kan !





Oh, time goes by so quickly ! I've been very busy outside and inside, but the "inside job" (stamping) must remain a secret until next Saturday.  Then we have our yearly get-together from the "Creative with Stamps" Yahoo group. 
Hereby 2 cards, which I made with Distress inks and Papermania stamps. The butterflies are coloured with Twinkling H2O.
Enjoy the nice weather, as much as you can !

3 opmerkingen:

  1. Mooie achtergrond Enny! Heel mooi in die kleurschakeringen! Het eerste kaartje is hieruit mijn favorietje!
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Enny , heel mooie kleuren heb je hier samengebracht!!

    Groetjes
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen