zaterdag 15 juni 2013

Voor een goed doel....

Hallo, een tijdje geleden kreeg ik een berichtje van een hobby-vriendin, over een klein meisje (6-7 jaar), die leukemie heeft, en graag veel kaartjes zou ontvangen (liefst 500).  Zo'n kaartje maken is een kleine moeite, en hier is mijn uitvoering, die inmiddels al is opgestuurd.   Ik hoop dat het meisje haar 500 kaarten krijgt, maar ik hoop nog meer, dat de dokters haar kunnen genezen !
Moest er iemand van jullie tijd en zin hebben om dat kindje ook blij te maken, hier is het adres :

UZ Gent  5K12D
tav.  Liz Vandenbrande
De Pintelaan 185
9000    GENT



Hello, a while ago, a hobby friend informed me about a little girl, who has leukemia, and would like to receive a lot of cards.  So here is the card I made for her.  I do hope she receives many more, and even more, I do hope that the doctors can cure her ! 

2 opmerkingen:

  1. Goed doel en wat een beeldige afbeelding, super kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Enny! En de tekst heeft nog een sterkere betekenis dan anders vind ik. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen