zondag 15 december 2013

Kerst-magie

Ja, superdruk, die weken voor de feestdagen, dat zullen jullie allemaal wel ondervinden hé ! Ik ook dus, maar soms sta je toch even stil, bij de magie van Kerst... of is het telepathie ??
Ik heb een vriendin in Engeland, wij corresponderen regelmatig (nog ouderwets, per brief). Met kerst sturen wij elkaar dus ook een kaart, zij een gekochte, ik een gestempelde.  De kaarten zijn altijd een verrassing, we weten nooit van elkaar, wat het gaat worden. Stel je voor, hoe verrast ik was, toen ik haar kaart kreeg, en vergeleek met de mijne, die ik 1 dag daarvoor had opgestuurd : wij hebben allebei hetzelfde thema, een hond aan de brievenbus, en zelfs dezelfde tekst !!!!  Als dat geen telepathie is, of... Kerst-magie ??





A very busy time, those weeks before Christmas, I'm sure you all know it !  But sometimes you stop and wonder, about the magic of Christmas... or is it telepathy ??
One of my friends lives in England, and we correspond regularly. So, with Christmas, we send each other a card, she a bought one, I a stamped one. We never know what card we'll receive, it's a surprise.  But imagine my surprise this time, when I received her card, just 1 day after sending mine : we both chose the same theme, a dog at the postbox, and even the text is similar !!!!  Is that telepathy or... Christmas magic ????

5 opmerkingen:

  1. Wat een toeval is dit zeg Enny! Kom je geen twee keer tegen denk ik.
    Je hebt een mooi kerstkaartje gemaakt voor haar! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Enny , ja dit is echt magie , dit kan niet anders ,), zou Kerst Magie echt bestaan!!??

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzondere mooie kaarten, schitterende details erin verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat het en telepathie en Kerst-magie is.
    Wat leeuuuuuk.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen