zaterdag 24 mei 2014

Nog meer Lavinia

Hallo dames, hartelijk dank voor jullie enthousiaste commentaren ! Hier nog enkele ATC's die ik met Pan Pastel en Lavinia stempels maakte. Ook wat glitter mocht niet ontbreken.
Gisteren ben ik naar het Boekenfestijn geweest, dat momenteel in Antwerpen doorgaat. Ook in andere steden komt dat festijn, met heel goedkope boeken en hobbymateriaal, regelmatig.
Ik heb er 2 interessante boeken gevonden, nl. een prachtig boek over ATC's maken, met diverse technieken en veel voorbeelden, en een "kleurboek voor volwassenen" met prachtige afbeeldingen die je zelf naar wens kan inkleuren, gebruiken als achtergrond voor stempels, mixed media,  enz.... 
Ik wens jullie nog een prachtig weekend en, naargelang het weer, veel stempel-plezier !




 
 
 
 


Hello, many thanks again for your comments ! Here are some ATC's which I made with Pan Pastel en Lavinia stamps. I also used some glitter.
Yesterday, I went to the "Boekenfestijn" in Antwerp, a big fair, where you can buy cheap books and hobby material.  I found 2  interesting books, one about making ATC's, with lots of techniques, and one called "colouring for grown ups", with beautiful pictures, which you can colour and ev. use as backgrounds for stamps, mixed media, etc....   
Have a nice weekend !

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, nog meer Lavinia stamp kaartjes. Vind ze zo mooi.
    Ik hebdat kleurboek voor volwassenen ook, en heb ook de "paarse" variant met weer andere ook mooie platen om in te kleuren en te gebruiken als achtergrond voor mixed media, kaartjes, art journal etc. Kon ze niet laten liggen in de winkel. :-)
    Het ATC boek lijkt me ook interessant.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je de laatste tijd mooi bezig Enny , super mooie kaartje en wat heb je mooie leerrijke boeken gevonden op dat marktje,ik ben een beetje jaloers!!(haha)
    Sorry dat ik soms geen commentaar geef maar ik ben nog steeds heel druk bezig waardoor ik mijn blogmaatjes iets minder kan commentariëren maar ik kom wel genieten hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen