woensdag 7 januari 2015

Jarige

Hallo, ik ga deze maand nog wel wat kerstkaartjes maken om mijn voorraad aan te vullen, maar eerst heb ik enkele jarigen, waarvoor ik kaartjes gemaakt heb. Hier al eentje, dat inmiddels is aangekomen, zodat ik het nu mag laten zien.  Het is met een stempel van Hero Arts, kleine stempeltjes van Inkadinkado en Distress inkten.



Hello, I'm going to make more Christmas cards this month, so I have already some for next Christmas, but first I had to make Birthday cards. Here is one, which has already reached it's destination. It's made with a stamp from Hero Arts, little stamps from Inkadinkado and Distress Ink.

2 opmerkingen:

  1. enny,
    Mooie kaart en een heel dankbare stempel. Groetjes,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw Enny,
    wat een prachtige kaart !
    Heel mooi die stempel !
    De allerbeste wensen voor een creatief jaar en een goede gezondheid !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen