woensdag 18 februari 2015

Verjaardagskaartjes

Oef, oef, ik ben druk bezig geweest !  Voor een ATC swap met Finland heb ik 10 ATC's gemaakt, en dan meteen maar doorgedaan, zodat ik op het Stempel Event in Nijkerk ook nog kan ruilen.
De ATC's wil ik nog als verrassing houden, dus nu eerst 2 kaartjes, eentje voor een lieve oude dame en eentje voor een man.  De kaartjes zijn al aangekomen, dus kan ik ze nu tonen. 
De krokussen zijn van Chocolate Baroque, het zeezicht is van Stamps Happen.




Wow, I've been busy ! For an ATC swap with Finland, I made 10 ATC's, and then a lot more, so I can swap ATC's at the Stamp Event in Holland.   I won't show the ATC's yet, but I can show 2 Birthday cards, one for a nice old lady, and one for a man.  They received the cards already.
The stamps are from Chocolate Baroque and Stamps Happen.

5 opmerkingen:

  1. alle 2 mooi, maar mijn favorietje is het landschap, dat vind ik super !
    Liefs, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaartjes Enny, die krokusjes zijn wel schattig.
    Groetjes van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten Enny en wat leuk dat jullie internationaal gaan met jullie ATC's !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Enny,
    Twee prachtige karten. Ik heb je blog gekeken en je maakt heel veel en mooie karten. Wat een collectie stempels!!!!
    Groetjes
    Francine (je buurvrouw)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Enny,
    wat een geslaagde kaartjes weer zeg !
    De krokussen zijn erg mooi maar ik ben superfan van het zeezicht ! Dat is echt een prachtige stempel en al die leuke kleine stempels erbij ! Supermooi !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen