donderdag 12 maart 2015

Nog een jarige....

Hallo allemaal, wauw, ik ben overweldigd door het aantal toffe commentaren, dankjewel ! En  een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgster Sarah !!  Ik hoop dat mijn kaarten interessant genoeg blijven.   :))
Vandaag nog een kaartje dat intussen is aangekomen bij de jarige.  De achtergrond is met Distress inkten en water gemaakt, de bloemen had ik gemaskerd, en heb die nadien ingekleurd.  De bloemenstempel is van De Stempelwinkel, de vogels van IO, het boompje van Judikins.    




Hello everybody, wow, I'm really overwhelmed, so many nice comments, thank you very much !  And a warm welcome to my new follower, Sarah, and also many thanks to Linda from Montreal, for her nice comment !
Today another Birthday card. I made the background with Distress inks and water, first masked the flowers and colored them later.  The flower stamp is from "De Stempelwinkel", the birds from IO, the little tree from Judikins.    

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en leuk tafereel.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Enny, deze is weerom prachtig. Ongelooflijk sprekende kleurtjes heb je weer gebruikt.
    Liefs van Ilse
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoe je die bloemen inkleurde. Prachtige kaart, ik ben fan van de kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel om me te verwelkomen ! En jij bedankt om me te volgen. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt . Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Enny wat een prachtige kaart !!! Heel mooie opstelling van de verschillende afbeeldingen en wat kleurenpracht!! Dit isGenieten op je blog!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen