woensdag 24 juni 2015

Uitdaging

Deze maand, door mijn verlof, ben ik wat later aan de maandelijkse uitdaging begonnen. Het thema was : 4 op een rij.
Ik heb een vintage kaart gemaakt, met 4 vogeltjes op een rij (Crafty Individuals), ook een eenvoudig kaartje voor een "nieuw huis", met 4 huisjes op een rij (van Stampin' Up, de straatstenen zijn met een stencil gedaan), en een kaart met een oude set van Hero Arts : telkens 4 blokjes op een rij, en 4 keer de tekst.
Het was leuk om te doen en gaf me weer inspiratie !








This month, because of my holiday, I started a bit later with the monthly challenge.  The theme was : 4 on a row.
I made a vintage card, with 4 birds (Crafty Individuals), also a simple card with 4 houses (from Stampin' Up, the cobble stones are done with a stencil,  and a card with an old set from Hero Arts : each time 4 blocks in a row, and the text also 4 times.
It was fun and inspiring to do !

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Enny , de bovenste vind ik de mooiste !!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke variatie in kaarten Enny...ze zijn weer mooi!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen