zondag 12 juli 2015

ATC's

Hallo iedereen, allereerst hartelijk dank voor jullie leuke commentaren, dat doet deugd !
Tussen de kaartjes door, maak ik ook wat nieuwe ATC's om te ruilen, o.a. op het Stempel Mekka in Hagen, in september.   Hier alvast een eerste serie.
Nog een fijne zondag !





Hello everybody, first I want to thank you for your nice comments, very kind of you !
In between cards, I make new ATC's, to swap, like f.i. on the Stempel Mekka in Hagen (Germany) in September.   Here are the first.
Have a nice Sunday !

6 opmerkingen:

  1. Allemaal mooi Enny, maar de onderste vind ik persoonlijk het mooist en het meest origineel.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk . Lekker fleurig ! Groetjes ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie atctjes Enny, en je hebt nog even tijd om nog wat te maken, ik kijk al uit naar je creaties, één evenement per jaar is genoeg voor mijn geldbeurs maar ik hoop voor jou dat het een schitterend Event wordt!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke act's, je bent ook weer goed aan de slag gegaan !
    Hele leuke kleuren ! Liefs,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful ATCs, love the colourful ones ! Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zien er weer leuk uit Enny!
    De onderste 2 springen er echt tussen uit!

    BeantwoordenVerwijderen