woensdag 30 december 2015

Het laatste....

Hallo iedereen, dit is mijn laatste bericht voor dit jaar, want morgen heeft iedereen het waarschijnlijk druk met voorbereidingen voor het jaareinde.  Ik wil jullie nogmaals van harte danken voor al de mooie commentaren, heel het jaar door !
Ja, 2015 is voorbij... ik hoop dat het voor ieder van jullie een prachtig jaar was. Maar wereldwijd gezien, was het geen erg mooi jaar, met alle oorlogen, terrorist-aanslagen, vluchtelingen en natuurrampen.
Onze wereld begint te "barsten", het is, om zo te zeggen, 5 voor 12.  Daarom hoop ik dat de grote leiders van de wereld  en alle verantwoordelijken, tot verstand komen en er iets (positiefs) aan doen.
Met dit in gedachten, heb ik onderstaande Art Journal pagina gemaakt .
Liefde, vrede en hoop, dat is wat wij nu dringend nodig hebben.

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig en gezond 2016 !

20 x 21 cm; stamps Carabelle & Design by Ryn; stencils TCW

Hello everybody, this is my last article of 2015, because tomorrow, everyone will be busy with preparations for New Year.   Thank you again, for all your lovely comments, throughout the year !
Yes, 2015 is almost gone...    I hope, that it was a wonderful year for each of you. Worldwide, it was not a very nice year, with all the wars, terrorist attacks, refugees and ecological disasters. 
Our world is "cracking", time is running out, so I do hope that the world leaders and those responsible, come to their senses and do something (positive) about it.
With this in mind, I made the above Art Journal page.
Love, peace and hope is what we need now.

I wish you all a very happy and healthy 2016 !

1 opmerking:

  1. Wat knap Enny !
    Voor jullie ook een gezond en creatief 2016 !
    Fijn feesten morgen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen