woensdag 31 augustus 2016

Sterren

Hallo, hartelijk dank voor al jullie fijne commentaren op mijn vorige berichten !
Volgende week is het weer Stempelmekka in Hagen ( D ), de 25e keer al !
Zoals elk jaar, vroeg men, om een kaart te maken,  en ik heb nu ook weer meegedaan.
Het thema was dit keer "sterren".  Voor hun jubilee heb ik zelfs 2 kaarten gemaakt, eentje echt alleen met sterren, en eentje dat meer romantisch was. Als dank heb ik weer een leuke stempel gekregen.


Ik heb nog een ander hobby, tuinieren, en in mijn kleine moestuin groeide er dit jaar ook één aardappelplant, per ongeluk eigenlijk.  Nu was het tijd om te oogsten, en tot mijn verbazing vond ik een "patat" van bijna 1 kg !!   Amai, daar kan een heel gezin van eten !  Misschien heb ik wel één of ander record gebroken....   :))


Voor iedereen, die morgen weer aan de slag moet (werk, school), veel succes !










Hello, thank you so very much for all your nice comments !
Next week is Stempelmekka, a stamping fair, in Germany, already for the 25th time !
As every year, they asked to make a specific card, the theme this year was "stars". For the jubilee, I made 2 cards : one only with stars, and a romantic card. In return I received a nice stamp.


I have another hobby, gardening, and in my little vegetable plot, there was also a potato plant this year, more by accident. Now it was time to harvest, and to my big surprise, I found a potato of nearly  1 kg !!  Wow, that's enough for a whole family ! Maybe I broke some kind of a record... :))  


School holidays are over in Belgium, so I wish everyone much success tomorrow ! 


2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Enny en ja die kanjer van een patat van jou, daar gaan jullie heerlijk van kunnen smullen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful star designs :) And wow that is a big potatoe! There is nothing better than the taste of fresh veggies and fruits... :) Cheers xxx

    BeantwoordenVerwijderen