woensdag 26 oktober 2016

Gekke vogel en groen schaap

Hallo iedereen, eerst en vooral hartelijk dank voor al jullie fijne commentaren, ik ben er heel blij mee !
Ja, deze keer heb ik een gekke titel voor gekke kaartjes. Het zijn wel kerstkaartjes, maar die mogen ook grappig zijn hé ! :))
Ik heb ze gemaakt met stempels van Cats on Appletrees en dat zegt al genoeg, denk ik.  Gekleurde schapen zouden wel leuk zijn, dan moet de wol niet meer gekleurd worden.  En een vogel die zo gek is op breien dat hij (of zij) zelfs een kerstboom breit....  Je kan het zo gek niet verzinnen, LOL ! Zoals gewoonlijk, heb ik er nog geen wensen op, omdat ik nog niet weet, naar welk land deze kaartjes gaan....
Ik hoop dat jullie ook deze kaartjes weer leuk vinden, volgende keer iets "ernstiger".....
Nog een prettige dag !







Hello everybody, thank you again for your nice comments, it makes me very happy !
Today I have some funny Christmas cards. The stamps are from Cats on Appletrees.
Well, coloured sheep would be convenient,  people wouldn't have to colour the wool anymore.
And a bird, crazy about knitting, so much so, that he (or she) even knits a Christmas tree. How crazy can it get, LOL !  I didn't put any message on the card, because I don't know yet, to which country these cards will go...
I hope that you also like these cards, next time I'll show you something more "serious"....
Have a nice day !

9 opmerkingen:

  1. Hé, wat leuk gevonden! Kerstkaartjes mogen best ook wel grappig zijn, toch? Wat je afwachten betreft over de wensen: soms stuur ik ook wel kaarten met een Nederlandstalige wens naar het buitenland. Zelf vind ik het best bijzonder om een kaart in een vreemde taal te krijgen, dus ik hoop dat anderen dat ook leuk vinden... (Ik moet er wel bijzeggen dat ik vertaler ben en ik dus misschien anders tegen vreemde talen aankijk dan de "gemiddelde" mens - haha.)
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch deze kaartjes Enny. Ze zijn heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat een mooie leuke kaart, goede combinatie van de stempel waar het vogeltje aan het breien is en de gebreide kerstboom , zo lief , de stempel heb ik ook maar het leuke papiertje ontbreekt me, heel goed gevonden hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, du meine Güte, Enny...
    Wie hast du denn das gemacht?!
    Ich sitz hier und rätsele...
    Ist das Papier, das Gestrickte, oder sind das Stempel?
    Das sieht einfach super aus, und ist eine Hammer-Idee.
    Großes Kino, kann ich da nur sagen...toll gemacht

    Herzlichst Sophie
    Schön, dass meine Überraschung so gut gelungen ist :-)

    BeantwoordenVerwijderen