donderdag 8 juni 2017

Donderdag - kerstkaart

Hallo allemaal, 1000 keer dank voor jullie leuke commentaren, zo tof !
Vandaag weer een kerstkaart, en het is deels eentje uit de "oude doos".  Ik vond laatst nog wat gekleurde stempels, waar ik nog niets mee gedaan had. Figuurtjes uitgeknipt, nog wat passende achtergronden gestempeld en gekleurd, en zo heb ik weer een paar kerstkaarten extra !
De eerste is met stempels van Magnolia (tekst is Stampinback).  Ik heb het hartje nog extra glans gegeven met Glossy Accents en natuurlijk mocht de sneeuw ook niet ontbreken.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, de andere kaartjes laat ik de volgende weken zien.
Morgen nog 1 dag, en dan is het weeral weekend, geniet ervan !
















Hello everyone, again many, many thanks for all your nice comments !
Today a Christmas card,  partially an old one.  I found some old coloured stamp-prints, which I didn't use yet.  So I fussy cut them, then stamped and coloured some backgrounds, and so I have more Christmas cards.  This is the first one, stamped with Magnolia stamps (text is from Stampinback).      I gave the heart some gloss with Glossy Accents, and of course put on some extra snow.
I do hope that you like it, I'll show the other cards during the following weeks.
Enjoy the rest of the week !






15 opmerkingen:

  1. Een leuk kaartje en lekker makkelijk even in de oude doos duiken en daarmee aan het werk gaan. Erg leuk gedaan hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Enny,

    Wat een leuke kaart en zo mooi gekleurd met een glanzend hart super.

    Groetjes Bep (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk Enny !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, leuk met die gestempelde en gekleurde achtergrond. Zeer geslaagd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart Enny. Erg mooi met de achtergrond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, ik blijf ze leuk vinden die Magnolia stempels.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wie wat bewaard, heeft wat... en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt! Gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse uitdaging.
    grtz.Colien
    (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Enny,
    Wat een super leuke kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het achtergrondje past prachtig bij de Magnolia.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook weer een supermooie kerstkaart Enny!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Enny,
    dankjewel voor je superlieve reactie op mijn blog ! Mijn teen is inderdaad gebroken en het moraal zit een beetje laag. Maar dat gaat weer helemaal in orde komen hoor ! Ik heb net een kaartje gemaakt en wil er straks nog eentje proberen te maken. Je kaartje is super maar ik blijf dan ook nog steeds een Magnolia-fan ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg schattig, deze kaart!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen