maandag 5 juni 2017

Eindelijk...

Hallo allemaal, nogmaals hartelijk dank voor de lieve commentaren, ik ben er heel blij mee !
Vandaag kan ik eindelijk een kaart tonen, die 3 weken onderweg was ! Ik had ze voor de verjaardag van een lieve vriendin in Duitsland opgestuurd, maar na 2 weken (!) kwam ze terug, alhoewel alles correct was.  Dus de kaart maar via Nederland gestuurd, en ze is toch eindelijk aangekomen, wel 2 weken te laat natuurlijk..  :(
Ik heb alles gestempeld en uitgeknipt, de stempels zijn weer een gratis set van een Engels tijdschrift. Achter het raam heb ik acetaat gekleefd, zodat het als echt glas uitziet. Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.
Nog een heel gezellige Pinkstermaandag en donderdag weer een kerstkaart !







Hello everyone, thanks again for your lovely comments, much appreciated !
Today I can at last show you a card, which took 3 weeks to reach it's destination.  The card was for the Birthday of a kind friend in Germany, but after 2 weeks it came back, although everything was correct.  So I tried it again, this time from Holland, and the card arrived finally, but 2 weeks too late..
The stamps are another free set from an English magazine, I stamped and cut all the pieces, and put acetate behind the window, to make it look like real glass. I do hope, that you like it.
See you next Thursday, for another Christmas card !

5 opmerkingen:

  1. Hallo, liebe Enny,
    ...und ich habe diese wunderschöne Karte erhalten...
    Die ist sowas von süß gestaltet, mit soviel Sorgfalt und Fantasie.
    Ich habe mich tierisch gefreut über den herrlichen Gruß.

    Und gleich gehe ich in die Küche und werde die köstliche Rhabarber-Tarte anschneiden.
    Ich bekomme Besuch, und dann wird die Tarte mit Schlagsahne verspeist, (etwas für die Hüften)
    Lass es dir noch gut gehen, heute am Pfingstmontag.
    Ich wünsche dir noch eine wunderbare Restwoche.
    Herzliche Grüße von Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable card, of course I love the cat in the window. I miss having a cat here with us. Take care xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! Wat goed dat ze uiteindelijk toch op haar bestemming is geraakt. Tja, de post, daar begrijp ik ook niet altijd zoveel van. Ik heb ook ooit een envelop tot 2 keer toe teruggekregen (de postzegels waren niet gestempeld, dus ik had ze zo weer op de bus gedaan). Uiteindelijk heb ik de envelop in een andere envelop gestoken (een gewone witte, de eerste was een zelfgemaakte met kleuren) en dan is alles wel gewoon op z'n bestemming aangekomen. Toch raar hé?
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja de post doet er soms lang over. Ik kreeg ook een kaartje terug. De envelop was een tikkeltje te klein.
    ( niet goed na gemeten ) die kaart kwam dus ook te laat!
    Leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Enny ! Wel fijn dat ze terug kwam ! Er is een kaartje van mij onderweg naar Australie, al meer dan 3 maand, dus ik geef de hoop maar op denk ik ...

    BeantwoordenVerwijderen