dinsdag 21 november 2017

Grijs....

Hallo allemaal, en hartelijk dank voor de vele lieve commentaren, zo tof !
Oh, oh, wat is het grijs weer en bijna voortdurend regen... 
En de uitdaging van deze maand bij Creatief met stempels (Christine) was ook al grijs !
Niet mijn favoriete kleur, maar er mocht een kleurtje bij, dus heb ik het zo vrolijk mogelijk gemaakt.
Tot donderdag, dan volgt er weer een kerstkaart !
Ik moet wel eens gaan stoppen met kerstkaarten maken, want ik heb ze gisteren geteld : al 113.....    amai !!  :o)







Hello everyone, and many thanks for your kind comments, so nice !
It's grey weather here, and almost constantly raining....  
And the challenge from our stamping group for this month was also grey !
Not my favourite colour,  but you could include some other colours, so I made the cards as jolly as possible. 
See you on Thursday for another Christmas card for "52weekstochristmas" !
Guess I have to stop making Christmas cards, I've counted them yesterday : 113....   wow ! ;o)

7 opmerkingen:

  1. De bovenste is ZO LIEF!
    Bedankt voor je lieve reactie en mail, doet zo' n deugd!
    En dat grijze weer. Bah! Dan zit er niks anders op dan te knutselen en zo mijn gedachten te verzetten. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, (zoals jullie zeggen) ik kom nog niet aan de 52. Je hebt weer 2 hele leuke kaartjes erbij. Ook je mannenkaarten zijn toppertjes!!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, ze zijn leuk !!!!!
    En 113 kaarten ........

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo wordt grijs inderdaad wel een stuk minder grijs, leuke kaarten Enny!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk deze kaartjes, wat een voorraad heb je al zeg... ik kan me er niet toe krijgen om heel het jaar door kerstkaarten te maken. Knap dat jij dat wel kan.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zette die grijs-opdracht heel mooi naar je hand. Weer 2 leuke kaartjes erbij voor kerstmis!

    BeantwoordenVerwijderen