dinsdag 6 maart 2018

Lente - Spring !

Hoera, het lijkt erop, dat de lente nu (definitief) op komst is ! Wat een verschil met vorige week, zachte temperaturen, en alles begint fors te bloeien en in knop te komen, vogeltjes beginnen aan de nestbouw....   zalig !
Ik had laatst een lente-set met teksten gekocht van Precious Marieke, en nu kan ik die leuke teksten eindelijk gebruiken ! Op de tulpen-kaart staat er al eentje, maar een andere (heel leuke) tekst kon ik nog niet op een kaartje gebruiken, vanwege niet genoeg "knoppen" stempels (wel bloesem-stempels).  Dus heb ik die maar apart afgedrukt, en ik doe er een "knop-foto" bij uit mijn tuin, de Ribes, die begint te bloeien. :o)
Nog een leuke dag en tot volgende donderdag !


 
 




Hooray, it seems that Spring is finally on its way ! Mild temperatures, buds and flowers, birds starting their nests....  lovely !
Some time ago, I bought a stamp set with texts from Precious Marieke, and now I can finally use those stamps ! One is on the tulip card, but for another one I didn't have the right stamp (not enough buds, only blossom stamps).  So I printed it separately and I include a picture from a Ribes bud in my garden.  :o)    The Dutch text says  :  "Spring : everything in buds, but still wonderful".  Now "everything in buds" has a double meaning in Dutch, like  "everything gone wrong" so that's why the Dutch text is rather funny.   The text on the tulip card reads :  "Spring, let new adventures begin".
Have a nice day, see you on Thursday !

9 opmerkingen:

  1. Beautiful card and spring always makes one feel alive, love your gorgeous image on your card and colouring.xx 💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Enny. Oh wat heerlijk he, als je de zon voelt heeft-ie al heel wat kracht. En dan heb ik ook zin in de mooie dagen van de lente. De tulpenbollen zijn Ier al een stuk boven de grond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart en leuke tekststempels!
    Welke dag ga je naar Nijkerk? Ik ga op zondag.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje en heerlijk he, de ontluikende lente in de tuin !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful spring/tulip card, you are lucky that spring arrives early there (early compared to ours, it's a month away). Take good care, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje met een mooie spreuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en prachtige foto!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tekst op je lentekaart.
    Prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie teksten inderdaad. Ik moet dringend ook eens mijn tulpenstempels pakken. Mooi kaartje! En de foto van de knop is een plaatje, wow!

    BeantwoordenVerwijderen