donderdag 12 april 2018

Donderdag - kerstkaart

Hallo lieve blog-vriendinnen, nogmaals hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn vorige post en ook voor de verjaardagswensen !
Vandaag weer een kerstkaart voor "52weekstochristmas". Het is een Scandinavische kaart in rood-wit, met een stempel van Heindesign.  Nog een oud papiertje als achtergrond, een lint en een houten ster, dat is het !   Een dikke proficiat aan de winnende dames van deze maand, Eri, Caroline en Jacqueline ! Ik zal helaas niet meer bij iedereen kunnen langsgaan, want ik ben al aan het inpakken. Morgenvroeg vertrekken we reeds naar Nijkerk, voor het Art Specially Event !  Ik hoop dat ik jullie daar kan ontmoeten, ik heb een badge met mijn voornaam in grote letters, en ik heb een rolwagentje met appeltjes erop (van Ikea).  Ook ben ik rond de middag op de ATC ruilplek.   Dus misschien tot ziens !
Of je nu naar Nijkerk gaat of niet, ik wens iedereen alvast een heel mooi weekend !






Hello everyone, thank you so much for the lovely comments on my last post, so kind of you !
Today, another Christmas card for "52weekstochristmas".  It's a Scandinavian  card in red-white, with a stamp from Heindesign. 
I won't be able to visit your blog today, as I'm already preparing for a long weekend in Holland. I'm going to the Art Specially Event, and hope to see many hobby friends, swap ATC's and of course find lovely hobby stuff ! I'll tell you all about it next week.
Meanwhile, all the best and have a nice weekend !   

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart in deze kleurtjes Enny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, leuke kruisjessteek afbeelding!
    Veel plezier in Nijkerk. Ik zal er waarschijnlijk zaterdag zijn.
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje, net geborduurd. Leuk een beetje zo Scandinavisch! Veel plezier dit weekend in Nijkerk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag Enny! Wat een leuke kaart heb je gemaakt in de scandinavische stijl, tof dat rendier stempel in kruissteekjes. Ik wens je dit weekend heel veel plezie in Nijkerk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk rood kerstkaartje en heel veel plezier in Nijkerk! groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht even dat je dit geborduurd had maar lees dat het eens tempel is! Erg mooi en leuke kaart. Veel plezier in Nijkerk. Ik ga deze keer niet want ik vier mijn verjaardag dit weekeinde. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card Enny, you enjoy your weekend away..hugs.xx 💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kerstkaartje Enny..zo leuk in deze scandinavische stijl
    Ik wens je veel plezier in Nijkerk ..heel handig om daar een badge voor op te doen...zo word je vast herkent door je blogdinnen...

    groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie combi Enny dat papier en die kruissteekjes, erg mooi gedaan. En helemaal jaloers dat je naar dat Event gaat, lijkt me ook geweldig, wens je alsnog een fijn weekend. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart, Enny.
    Veel plezier in Nijkerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oef, Enny even rust ! Miel is met Pepe naar de training. We hebben mooie dingen gemaakt vandaag.met de tombo stiften. Maar moet nog verder afwerken.
    Geen kerstkaart voor mij deze week, want de laptop is binnen voor herstelling en,is pas.morgen klaar,en vanaf de iPad lukt het niet. Dus een reserve voor volgende week. En misschien tot.in Nijkerk ! Als we komen is het zaterdag ! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Enny, je kaartje is een echt Scandinavisch en heel mooi !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje! Veel plezier in Nijkerk! Dat wordt vast heel leuk! Ben benieuwd naar je verslag...Helaas kan ik niet deze keer, maar wie weet volgend jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke stempel heb je gebruikt, ik vind je kaartje heel erg mooi. Veel plezier op het Event,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dit kaartje.
    Hoe was de zoo? Ik ben maandag ook nog eens geweest, toen was het rustiger dan vrijdag en zijn we van 1 tot 6 gebleven. Heerlijk!
    Fijn weekend met veel toffe ontmoetingen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart! Goede reis morgen en tot zaterdag!
    groet,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart, ik vind hem ook gezellig. Helemaal kerstig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi in rood/wit, tof kerstkaartje!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge en heel veel plezier in Nijkerk.
    grt Colien {52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Enny .. .. what a fabulous card. Love that stamp! To begin with I thought you had been doing a bit of cross stitch when I first looked.

    I hope you had a lovely weekend with all your crafting friends and found lots of new goodies to craft with on your return.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klassieke kleuren en motieven, maar blijft steeds mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hoop dat je een extra creatief weekend gehad hebt in Nijkerk! En je kaartje vind ik top, helemaal in kerstsfeer! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen