donderdag 3 mei 2018

Donderdag - kerstkaart

Hallo allemaal, het is weer donderdag , dus tijd voor een kerstkaart bij "52weekstochristmas" ! Ja, ik blijf nog bezig, en deze keer met een speciale kaart voor de maandelijkse uitdaging.  Géén vierkant of rechthoek was gevraagd, dus heb ik een sterrenkaart gemaakt. Het papier is nog een oude rest, helaas komt het op de foto's nogal donker over.  De stempelfiguurtjes zijn een set van Art Impressions.  Ik heb binnen in de ster nog geen wensen gezet, dat doe ik pas als ik beslis naar wie deze kaart gaat.
En na dagen regen, eindelijk zon, hoera !  Ik wens jullie alvast een prachtig weekend !
Ook nog bedankt voor de vele leuke commentaren op mijn vorige kaart, supertof !

 



 





Hello everyone, it's Thursday  again, time for another Christmas card at "52weekstochristmas" ! This time a special one for the monthly challenge : no square or rectangular card. So I made a star card. The paper is an "oldie", pity it looks a bit dark on the pictures.  The stamps are from Art Impressions.
I didn't put any wishes inside, I'll do that, when I know, where the card is going to.
And, after days of rain, sunshine at last, hooray ! 
Thanks again for your kind comments on my last post, and I wish you all a very lovely weekend !

27 opmerkingen:

  1. Wow Enny. Prachtige kaart. Hoe je het toch altijd bedenkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige sterrenkaart Enny!
    Geniet lekker van de zon!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf model, Enny en zo leuk met die grappige kerstplaatjes versierd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige ster heb je gemaakt! Ik ben blij dat ik diverse mensen heb geïnspireerd met de ster! Ik vind hem leuk met de kerstman voorop en de Rudolf. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige plaatjes op je mooie sterkaart Enny!
    Hier harde, koude wind en heel veel wolken dus net als gisteren niet lekker om buiten te zitten maar prima voor een ommetje....het weekend wordt vast beter!.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi model kerstkaart Enny. Mooi en leuk zoals je de verschillende vakjes gedecoreerd hebt.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stempeltjes en een heel gaaf model, is deze prachtige ster.
    Geniet van 't mooie weer,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige ster, Enny...en zulke leuke stempels!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan Enny. Zon dat zie ik helemaal zitten, ik ben de koude wind beu. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi en een hele leuke vorm. Ik heb het weer heel simpel gehouden , want ik,had in het weekend het kaartje al klaar gemaakt. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja, dit model is zo leuk!! Je kerstkaart is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kaart en dit model is super! Ik heb dit vorig jaar gebruikt.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk model kaart is dit! Heel mooi gedaan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel aparte ster heb je gemaakt. Heel mooi hoor.
    Groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke puntkaart heb je gemaakt Enny. Mooie afbeeldingen. Leuk bedacht zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi dit kerstkaartje Enny...leuk modelletje en schattige kerstfiguurtjes erop...

    bedankt voor je deelname

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Enny!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal leuk !!!!
    Geweldig leuk model !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi kaartje en een erg leuk model!
    Fijn weekend groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. supermooie sterrenkaart Enny! leuke stempels!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi zo'n ster. Leuk papier ook dat groen. De figuurtjes komen er goed op uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart Enny. Bedankt ook voor je steunbetuiging! Doet me goed ! Groetjes, GinaX

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Enny

    What a fabulous shape .. .. and a great way to introduce lots of lovely images into your project.

    Hope you have the same lovely sunshine that we are enjoying!

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat blijft een supermodel hé die ster! Heel mooi en die stempels maken het helemaal af! Ik krijg het maar niet voor elkaar om in de zomer aan kerstmis te denken... Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk gedaan, heel mooi!
    Een model dat ik ook nog eens wil proberen.
    Geniet van het mooie weer!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, Enny, eine kleines Meisterwerk!
    Das stelle ich mir sehr aufwändig und schwierig vor.
    Und es sieht toll aus mit den passenden Bildern, und ist dir großartig gelungen.
    Wir beide haben wohl bald genug Weihnachtskarten :-)
    Ich habe schon sehr viele davon. So kommt man nicht in Streß.

    Enny, hier ist es so heiß wie im Hochsommer. Und die Erde wird schon wieder sehr trocken.
    So ein schöner Regen über Nacht käme wie gerufen.
    Gewitter brauche ich ja nicht :-)
    Ich wünsche dir noch viel Freude im Garten bei einem Kaffee oder Tee.
    Ganz liebe Grüße von Sophie

    BeantwoordenVerwijderen