zondag 18 juni 2017

Mixed Media

Hallo allemaal, wauw, jullie hebben mij weer verwend met zoveel leuke commentaren, hartelijk dank, en ik kom zo snel mogelijk ook bij jullie kijken !
Vandaag een mixed media kaart, die ik heb "afgekeken" van Kim Schofield van The Crafters Workshop blog.  Zij had een canvas gemaakt, maar ik besloot het klein te houden, dus een kaartje. Eerst stempelde ik een lange vlinderstempel (met Versamark), daarover diverse kleuren Distress,  dan gebruikte ik verschillende stencils, cirkels uit een oud boek, allerlei vlinders en een passende tekst.   Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Intussen zitten we weer met een hittegolf, dus hou het zo kalm mogelijk, en veel water drinken !






Hello everyone, wow, you've spoiled me again with your lovely comments, thank you so much !
Today, a mixed media card, which I kind of "copied" from Kim Schofield from The Crafters Workshop blog. She made a canvas, but I kept it small, hence the card. First I stamped a long butterfly stamp (with Versamark), and coloured with Distress.  Then I used several stencils, circles cut from an old book, different butterflies and a text.   I do hope that you like it.
Meanwhile, we have another heat wave, so we'll have to keep as calm as possible, and drink lots of water.   See you next time !

5 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt Enny.....met ''echte'' vlinders!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, eine klasse Karte.
    Du bist sehr vielfältig in deiner Kunst und Fantasie.
    Ich bin wieder total begeistert.
    Super die gedruckten Sticker dazwischen, gefällt mir sehr.
    Ich will das auch immer machen, und dann vergesse ich das...
    Superschön, Enny.
    Ich gehe hier ein vor Hitze, habe alle Rollläden runtergelassen.
    Es ist ziemlich dunkel :-) gemütlich sage ich mal, und besser auszuhalten. Viel Trinken :-)

    Liebe Grüße von Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi, deze kaart!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles is toepasbaar op kaartformaat, dat bewees je hier. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen